• 15-11-2008, 01:42:07
    #10
    evet ortak kullandığım bir hesap vardı bir hiç yüzünden gitti güzelim hesap
  • 15-11-2008, 01:54:44
    #11
    daha önce yoktu bu şekil bir uygulama yeni olması lazım..
  • 15-11-2008, 04:01:44
    #12
    banlıyor evet benimde başıma geldi.
  • 15-11-2008, 06:06:41
    #13
    benim başıma 4-5 ay önce geldi ama banlamak değildi.

    dedi ki bu account bu İP nindir siz giremezsiniz. ortak kullandığım arkadaşım girmeye devam etti ben giremedim sadece. sanırım o zaman geçiş sürecindeydi biz uyarıyla yırttık. artık direkt ban ha..
  • 15-11-2008, 08:36:28
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2-3 ay önce bir arkadaşla ortak kullandık hiçbir sorun çıkmamıştı. Demek artık işi sıkı tutuyorlar
  • 15-11-2008, 09:10:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Zaten limiti var neden yasaklıyorlarki
    Hesap benim değilm mi istediğim kişiyle kullanırım
    Biz iki kişi kullanıyoruz ama aynı anda download yapmıyoruz
    Bizide yakalarmıki
  • 15-11-2008, 09:32:51
    #16
    Ben bir arkadaşımın hesabını kullanıyorum bana bişey olmadı.İlk defa böyle bişey duyuyorum
  • 15-11-2008, 10:47:47
    #17
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir arkadaşımın hesabını kullanıyorum bana bişey olmadı.İlk defa böyle bişey duyuyorum
    ilk defa değil bu kural rapidshare belki kurulduğundan beri var ama uygulamaya yeni döktüler nedenide artık herkes ortak kullanıyor rapid para kazanamıyor
    detaylı bilgi için
    Rapidshare Nedir? Premium Avantajları Nelerdir?
  • 15-11-2008, 10:53:59
    #18
    2 kişi kullanıyoruz henüz bi numara yok.
    Var mı başka mağdur ?