• 08-11-2008, 14:17:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Windows hosta yeni geçtim sorun yaşıyorum.
    smf kuracağım yazma izni vermediniz hatası alıyorum.Yazma iznini verdim ama yinede hata devam ediyor. siteadi.com/forum olacak forum klasörüne yazma izni verdim ama olmuyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 08-11-2008, 15:11:00
    #2
    PHPyi windows hosta kuramazsın windows host ASP destekler Linux host PHP destekler... bence hosting aldığın kişiye başvur paketini linuxla değiştir...
  • 08-11-2008, 15:12:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Resel paketiyse. Yoksa php kullanamazsınız.
    Windows hostta FTP programı üzerinden chmodları değiştiremezsiniz.
    Panel üzerinde değiştirebilirsiniz. Siz nerden deniyorsunuz ?
  • 08-11-2008, 15:14:04
    #4
    forum klasörüne yazma izni vermeniz yetmez teker teker gereken bütün PHP dosyalarına vermeniz gerek izni...
  • 08-11-2008, 15:24:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Smf kuracaksan windows hostu tercih etme bence.
  • 08-11-2008, 16:01:26
    #6
    windows hostta çalışır. Forum klasörüne yazma izni verince diğer dosyalara vermenize gerek kalmıyor..
  • 08-11-2008, 16:36:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    reseller benim daha önce kurdumda neden hata veriyor birtürlü çözemedim.
  • 08-11-2008, 16:51:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bilen Bilmeyen Bişiler Yazmış...

    Bırakın Bu Kulakdan Dolma Yazıları Boştan Yere Forumda db İşgali Yapılıyor..

    win plesk panel kulanıyorsanız php de kurarsınız asp de cpanelle karıştırdınız galiba..
    win plesk de yazma izinleri için vereceğim link de kısa bir anlatımım var ondan faydalana bilirsin..

    TIKLAYIN
  • 08-11-2008, 16:59:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    burada yazılanları daha önce yaptım ancak olmadığı için buraya yazdım.