Windows hosta yeni geçtim sorun yaşıyorum.
smf kuracağım yazma izni vermediniz hatası alıyorum.Yazma iznini verdim ama yinede hata devam ediyor. siteadi.com/forum olacak forum klasörüne yazma izni verdim ama olmuyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
plesk yazma izni
11
●1.867
- 08-11-2008, 16:01:26windows hostta çalışır. Forum klasörüne yazma izni verince diğer dosyalara vermenize gerek kalmıyor..
- 08-11-2008, 16:51:13Üyeliği durdurulduBilen Bilmeyen Bişiler Yazmış...
Bırakın Bu Kulakdan Dolma Yazıları Boştan Yere Forumda db İşgali Yapılıyor..
win plesk panel kulanıyorsanız php de kurarsınız asp de cpanelle karıştırdınız galiba..
win plesk de yazma izinleri için vereceğim link de kısa bir anlatımım var ondan faydalana bilirsin..
TIKLAYIN