Bilen Bilmeyen Bişiler Yazmış...

Bırakın Bu Kulakdan Dolma Yazıları Boştan Yere Forumda db İşgali Yapılıyor..

win plesk panel kulanıyorsanız php de kurarsınız asp de cpanelle karıştırdınız galiba..
win plesk de yazma izinleri için vereceğim link de kısa bir anlatımım var ondan faydalana bilirsin..

TIKLAYIN