forumu sildik tekrar kurdum ve aynı şeyi 2 3 kere yaptım anlamıyorum neden olmuyor. gerekli dosyalara tek tekmi yazma izni vereyim yoksa direk klasore vermeme yeterli olurmu
yazma izni vermen gereken dosyaları klasörleri sana söyler zaten kurulumda sen gidip de forum klasörüne verirsen izni olmaz tabi izin verilmesi gereken dosyalara tek tek vereceksin.. verilmesi gereken izni