• 03-11-2008, 00:05:15
    #1
    merhaba arkadaşlar sitemin dosyalarının yedeğini almak istiyorum çok fazla dosya olduğu için bunu ssh'den yapmanın basit ve çabuk bir yolu var mıdır?
  • 03-11-2008, 00:36:33
    #2
    yardım edecek biri yok mu arkdaşlar ftp ye baglantı kuramıyorum dosyaları almam gerek