Konu
site yedeği almak
03-11-2008, 00:05:15
#1
makroserver
merhaba arkadaşlar sitemin dosyalarının yedeğini almak istiyorum çok fazla dosya olduğu için bunu ssh'den yapmanın basit ve çabuk bir yolu var mıdır?