• 20-10-2008, 17:34:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    <object id="MediaPlayer3" classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" standby="Lütfen bekleyin, video yükleniyor.." type="application/x-oleobject" width="280" height="192">
              <param name="FileName" value="http://www.cabbagepow.com/video/cabbagepowoil.wmv">
              <param name="ShowControls" value="True">
              <param name="AutoPlay" value="False">
              <embed src="http://www.cabbagepow.com/video/cabbagepowoil.wmv" type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" width="280" height="192"> 
            </object>
    bu yukardaki kodlar otomatik başlıyor, nasıl manuel yapabilirim? kullanıcılar play dediğinde başlasın istiyorum videolar.....
  • 20-10-2008, 17:37:16
    #2
    İşin ehli olanlar daha iyi bilir ama ;

    <param name="AutoPlay" value="False">

    burayı

    <param name="Stop" value="False">

    Yaparsan sanırım sorun çözülür.
  • 20-10-2008, 17:41:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Olmadı
  • 20-10-2008, 20:00:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o autoplay satırını komple kaldırıp denedin mi=??
  • 20-10-2008, 20:01:24
    #5
    kodların gözünü seveyim
  • 20-10-2008, 20:11:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KapitaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin ehli olanlar daha iyi bilir ama ;
    <param name="AutoPlay" value="False">
    burayı
    <param name="Stop" value="False">
    Yaparsan sanırım sorun çözülür.
    <param name="AutoPlay" value="False">
    burayı
    <param name="AutoPlay" value="True">

    dene birde bakalım
  • 21-10-2008, 07:49:17
    #7
    <param name="Autostart" value="False"
    buda aynısı konunun