<object id="MediaPlayer3" classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701" standby="Lütfen bekleyin, video yükleniyor.." type="application/x-oleobject" width="280" height="192">
          <param name="FileName" value="http://www.cabbagepow.com/video/cabbagepowoil.wmv">
          <param name="ShowControls" value="True">
          <param name="AutoPlay" value="False">
          <embed src="http://www.cabbagepow.com/video/cabbagepowoil.wmv" type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" width="280" height="192"> 
        </object>
bu yukardaki kodlar otomatik başlıyor, nasıl manuel yapabilirim? kullanıcılar play dediğinde başlasın istiyorum videolar.....