Neden sayfalardaki postlar azalan sıralanmış acaba bir bilginiz var mı?
Sayfa geçişlerinde sayfayı en alta indirip tekrar yukarı çıkarmak gerekiyor her seferinde. Beynim döndü forumu okurken. Bu olaya bir çözüm yok mu?
Üye girişi yapmadığımda hersey normal gorunuyor...
Neden İlk Sayfada Son Post Var?
2
●408
- 04-10-2008, 18:35:33https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
Konu Gösterimi Modu Buradan konuların gösterim modunu seçbilirsiniz. Daha detaylı gösterim moları bilgisi için lütfen buraydaki yardım sayfasını okuyun. Doğrusal - Önce En Eskisi Doğrusal - Önce En Yenisi Konu Gösterimi Modu: