Neden sayfalardaki postlar azalan sıralanmış acaba bir bilginiz var mı?
Sayfa geçişlerinde sayfayı en alta indirip tekrar yukarı çıkarmak gerekiyor her seferinde. Beynim döndü forumu okurken. Bu olaya bir çözüm yok mu?
Üye girişi yapmadığımda hersey normal gorunuyor...