Yeni Logomu Yorumlar Mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Logomu Yorumlar Mısınız?
9
●
210
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Yeni Logomu Yorumlar Mısınız?
1
2
22-06-2020, 18:35:03
#1
mersan
Hepinize merhaba,
Eğitim kategorisinde yeni bir site açacağım. Sitem için wix üzerinden böyle bir logo yaptım. Sizce nasıl? Eğitim içerikli bir site için iyi mi?
NOT: Logoda "site adı" yazıyor. Oraya domain ve sitemin adı yazılacak.
22-06-2020, 18:36:06
#2
MimariuS
Yanlış anlamayın ama hşç bir anlam ifade etmiyor.
22-06-2020, 18:37:54
#3
adnanbas
Şimşek çakması gibi pek bir alakalı değil bence
22-06-2020, 18:37:58
#4
mersan
MimariuS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın ama hşç bir anlam ifade etmiyor.
Yukarıdaki simgeye takılmış iseniz onu değiştirebilirim.
22-06-2020, 18:39:58
#5
MimariuS
mersan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yukarıdaki simgeye takılmış iseniz onu değiştirebilirim.
Sadece simge değil hocam. Genel anlamda anlamsız geldi.
22-06-2020, 18:40:32
#6
ahmetyigit
ayoft.com
mersan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yukarıdaki simgeye takılmış iseniz onu değiştirebilirim.
Hocam yanlış anlamayın ama simgeye de bakmayacaksak neye bakmamızı istediniz tam olarak
22-06-2020, 18:40:56
#7
mersan
adnanbas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimşek çakması gibi pek bir alakalı değil bence
MimariuS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece simge değil hocam. Genel anlamda anlamsız geldi.
Düz font yerine daha çok simge odaklı mı olmalı yani
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın ama simgeye de bakmayacaksak neye bakmamızı istediniz tam olarak
Yazı tipi, arka plan, simge her türlü şeyi söyleyebilirsiniz
22-06-2020, 18:43:35
#8
msezen
Basit olmuş hocam, logo yapan arkadaşlara ücretli yaptırıp daha profesyonel logo ile yolunuza devam etmenizi öneririm
22-06-2020, 18:49:06
#9
Aglamaz
Çok basit vede anlamsız hocam. Daha iyi olabilir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler