Hepinize merhaba,

Eğitim kategorisinde yeni bir site açacağım. Sitem için wix üzerinden böyle bir logo yaptım. Sizce nasıl? Eğitim içerikli bir site için iyi mi?

NOT: Logoda "site adı" yazıyor. Oraya domain ve sitemin adı yazılacak.