• 22-09-2008, 13:21:14
    #1
    Arkadaşlar bir sorum olacak blogspot şablonu var bir tane elimde 3 bölmeli ortası geniş ama biraz daha büyütmem gerekiyor yahoo videosu ekliyorum sığmıyor o yüzden genişletmem lazım bunu nasıl yapabilirim
  • 22-09-2008, 13:25:23
    #2
    Orta alanın botuyunu ölç tam olarak yada yanların html düzenle kısmından arat sonra o boyutları bulunca yanları azaltıp orta kısmın boyutunu çoğaltırsın. Sorun sadece video ise videonun boyutunuda ufaltman bi çözüm yolu.
  • 22-09-2008, 13:31:56
    #3
    videoyu küçültürsem her seferinde aynı şeyi yapmak zorunda kalıyorum uzun iş yani diğer dediğini anladımda nasıl bulacam değerleri ayrıca 3'e bölük ama yanlarında boş alan var
  • 22-09-2008, 13:47:24
    #4
    İşte kodlar yardımcı olursan sevinirim
  • 22-09-2008, 14:20:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    width:xxx px; değerlerini kendine göre düzenle.

    #outer-wrapper {
      width:995px;
      margin:0 auto;
      text-align:left;
      font: $bodyFont;
      }
    #main-wrap1 {
      width:485px;
      float:left;
      background:$mainBgColor url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_main_bot.gif") no-repeat left bottom;
      margin:15px 15px 0;
      padding:0 0 10px;
      color:$mainTextColor;
      font-size:97%;
      line-height:1.5em;
      word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
      overflow: hidden;     /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
      }
    #main-wrap2 {
      float:left;
      width:100%;
      background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_main_top.gif") no-repeat left top;
      padding:10px 0 0;
      }
    #main {
      background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/rails_main.gif") repeat-y;
      padding:0;
      }
    #sidebar-wrap {
      width:240px;
      float:right;
      margin:15px 0 0;
      font-size:97%;
      line-height:1.5em;
      word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
      overflow: hidden;     /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
      }
    #left-sidebar-wrap {
      width:240px;
      float:left;
      margin:15px 0px 15px;
      font-size:97%;
      line-height:1.5em;
      word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
      overflow: hidden;     /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
      }
  • 23-09-2008, 14:46:26
    #6
    teker teker hepsini değiştirme çalıştım ama hepsinde karman çorman oldu
  • 23-09-2008, 18:07:54
    #7
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Önce yazı alanını 100px genişleteceğiz.Yazı alanını yani main .Blog ögesininin genişliğini 100px arttıralım.(width yazan kısım)

    Yazı alanıyla birlikte sayfa öğelerinin de boyutunu 100 px arttırmalıyız.Bunun için main .widget öğesinin genişliğini de 100px daha arttırın.

    En son main-wrap1 ve en dıştaki öğeyi yani Outer-Wrapper öğesini de 100 px genişletmeliyiz.

    Bu şekilde şablonunuzu genişletebilirsiniz.

    ÖNEMLİ:Tüm bunları yapmadan önce şablonunuzun yedeğini almanızı tavsiye ederim.
  • 23-09-2008, 18:20:04
    #8
    King1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teker teker hepsini değiştirme çalıştım ama hepsinde karman çorman oldu
    tüm width'lerin değerini aynı oranda artır.
  • 24-09-2008, 13:41:24
    #9
    yardımlarınızla hallettim sorunu sağolun