Arkadaşlar bir sorum olacak blogspot şablonu var bir tane elimde 3 bölmeli ortası geniş ama biraz daha büyütmem gerekiyor yahoo videosu ekliyorum sığmıyor o yüzden genişletmem lazım bunu nasıl yapabilirim