access veritabanı kullanmak yeterli mi?
3
●513
- 19-09-2008, 21:51:54ben localhosta access veritabanını kullanıyorum .. acaba access mysql e göre iyimi kötümü? access kaç online kişiyi kaldırır...
- 19-09-2008, 23:32:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eğer projeniz ileride büyüyecekse MySql öneririm, yok projenin fazla yoğunluğu (kayıt sayısı, kullanıcı sayısı, arama sayısı v.b.) olmayacak derseniz Access kullanımı nisbeten daha kolay. Daha profosyonel anlamda veritabnı kullanayım derseniz MsSql.
Kolay gelsin.