Konu
access veritabanı kullanmak yeterli mi?
19-09-2008, 21:51:54
#1
seydicicekdemir
ben localhosta access veritabanını kullanıyorum .. acaba access mysql e göre iyimi kötümü? access kaç online kişiyi kaldırır...