Merhaba arkadaslar...
birisi sitemin domainin .net lisini alıp title,keyword,konu,içerik vs. herşeyine dahil direk kopy paste yapıyor...
ve hitlerimde ciddi bir azalma oldu...7 klardan 5 k lara düştüm...nerdeyse sitemdeki tüm aramalarda karsıma cıkıyor...google.coma spam olarak nasıl belirtebilirim siteyi... :S
öyle bir hakkımız var mı
Sitemi direk kopyalıyorlar..
8
●615
- 17-08-2008, 04:38:26Spam şikayet burdan veya google ping:
http://www.google.com/webmasters/sitemaps/ping?sitemap=http://www.siteadi.com/sitemap.xml
Kopya içerik bir webmaster fenomeni herkes herkesten bir şeyler alıyor olmasa iyi ama maalesef oluyor.Saldırarak filanda hakkını arayanlar oluyor başka da yapacak bir şey aklıma gelmiyor.. - 17-08-2008, 18:30:56Genelde Html Olan Sitelerin Tasarımı Kolay Çalınıyor. Baska bir Sitede Sorun Olmadan Rahatlıkla Yayımlanabiliyor. php - asp - joomla Bunların Çalıntısı Pek kolay Olmuyor. Domain Benzerliği Size Zarar Verebilir php asp v.s. Olsada Aynı Title Ve içerik Kullanarak Aynı Yerinize Gelebilir.
Buna Yapabilecek Bişe Olmuyor. Ama illaki OLmamaSını istiyorsanız Domain alırken Sizde org net com v..s beraber Alın sizde kitli kalsın.. ozaman rizki azaltmış olursunuz.
bende aynı konumdayım ama iş işten gectikten sonra farkına vardım..
Emeğe Saygısı olmayanın Emeği olmaz.. - 22-08-2008, 03:31:54son durum hitim yerlerde yüzde 70 falan azaldı....google a spam bildirdim ama hala bir icraat göremedim...anlamıyorum daha yeni acılmıs bir site,tamamen spam keyword ve title olan,kopy paste harici tek özgün konusu olmayan site ; 8 aylık özgün güncel , günlük 300 e yakın içerik eklenen siteyi geçer...google buna bir dur demesse yakın zamanda her taraf c/p dolacak..insanların şevklerini kıran webmasterların alayının allah cezasını versin...
- 22-08-2008, 03:44:232-3 gün içersinde hit eski yerine gelmezse birde
Google Report a Spam Result
abd google a şikayet edecem...
ve o kopy sitenin sahibi msnimde olan,sitemin üyesi ve seo , smf konusunda bir çok yardımım olmus birisi...antalyaya gidip klavyeyi eline vermek vardı ama kahretsin iş güç..
Çok Kötü Birşey...