Merhaba arkadaslar...
birisi sitemin domainin .net lisini alıp title,keyword,konu,içerik vs. herşeyine dahil direk kopy paste yapıyor...
ve hitlerimde ciddi bir azalma oldu...7 klardan 5 k lara düştüm...nerdeyse sitemdeki tüm aramalarda karsıma cıkıyor...google.coma spam olarak nasıl belirtebilirim siteyi... :S
öyle bir hakkımız var mı