• 28-07-2008, 19:18:43
    #19
    What is my IP address? Show my IP address. IP Tracer & IP Locator.

    tamamen uydurma benle alakası bile yok Haritada neresi olduğunu bile çıkartamadım
  • 28-07-2008, 19:27:30
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her gold olanda böyle bir gıcıklığınız var anlayamıyorum sizi.
    neyse uzatmaya gerek yok.

    ne alaka bende goldum sımdı kendıme mi gıcık olayım allahım ya bosuna dememişler -18 lerle muhattap olmuycaksın diye
  • 28-07-2008, 22:14:53
    #21
    15 değil 17 yaşındayım r10 da öyle gösteriyor
    ayrıca neden tartışıyorsunuz.
  • 28-07-2008, 22:18:29
    #22
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    freemitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alaka bende goldum sımdı kendıme mi gıcık olayım allahım ya bosuna dememişler -18 lerle muhattap olmuycaksın diye
    Kim demiş diyen birini göster bakalım.
    Ben sana gıcığım gold'sun diye noldu ?
  • 28-07-2008, 22:30:46
    #23
    Arkadaşım birinden şikayetçi olmak için illa darpa soyguna maruz kalmış olman gerekmiyor.

    Biz haklarımızı aramak konusunda nedense çekingeniz.

    Git Savcı'yla konuş seni anlıycak ve yardımcı olucaktır.

    Sen muhattap bile olma Savcı arar ilgili karakolu emniyet gerekeni yapar.
  • 28-07-2008, 23:27:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    konu bayagı dagılmıs dıye dusunuyorum gereksız tartısmalara burunmus ve kardeşimize yardımcı olmak yerıne daha uzak durulmus her neyse ben bir kaç yoldan bahsedeyım ımkanlar dogrultusunda belkı yapabılırsın ilk önce imkansızdan zora dogru gidelım. Bu ısı yapan çok yuksek ucretlı programcıklar ve programlar var ıhtıyaclara göre ücreti ödedıgınde elının altında oluyor.Free olanlar pek bu konuda iyi sayılamazlar bu yuzden bu noktayı geçiyoruz belkı ılerde kendı paranı kazanmaya başladıgında bu programları kullanma hakkını kazanırsın.Yolumuza devam edelım biraz daha dusuk ucretlı olan programcık ve programları edınebılırsın burda kastım (Keylogger-Trojan-Scanner vs) bu tarz programlardan yararlanabılırsın. İyi işler çıkaranlarıda mumkun free olanlarıdan da yararlabılırsın tabiki ama bunlarda bazı rıskler mevcut bunları atlıyoruz sımdılık.Bılıyosun turkıyede İSS saglayıcılar 3-5 şirket bulunuyor en çok kullananlarda bellı zaten (ADSL vb) gibi. Şimdi bılıyosun adsl hattının olabılmesı ıcın sabit telefona gerek var.İşte sen bundan faydalanarak Modem'e ulaşmaya çalısacaksın eger kısı kendı evınden baglanıyor ve birde Ip sabit ise işin kolay olabılır ama Ip sabıt değil ise ısler bıraz zorlaşabılır tespıt etmede.İşin kısacası Ip uzerınden modem web arayuzune ulaşmaya çalışacaksın eger başarırsan ıstedıgıne ulaşabılırsın.Tabı bunlar bukadar basıt ısler değil yeterlı bilgi duzeyıne ulaşman gerekıyor bu ımkansız değil sadece senın için zor gorunuyor.Neyse Fazla uzatmısık umarım okumaktan sıkılmazsın.Kolay Gelsin
  • 28-07-2008, 23:28:16
    #25
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 değil 17 yaşındayım r10 da öyle gösteriyor
    ayrıca neden tartışıyorsunuz.
    Arkadaş madem 17sin kapat yaşın profilinde gözükmesin. nasıl bi kafa var anlamıorum?
  • 28-07-2008, 23:34:10
    #26
    ben normal 17 yaş yazdım 15 gösteriyor
    cezaa tşkler yorum için
  • 28-07-2008, 23:38:47
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun yasayan arklar proxy kullanıyor olabılırmı benı ankarada gosterıyor dogru