RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her gold olanda böyle bir gıcıklığınız var anlayamıyorum sizi.
neyse uzatmaya gerek yok.

ne alaka bende goldum sımdı kendıme mi gıcık olayım allahım ya bosuna dememişler -18 lerle muhattap olmuycaksın diye