Arkadaşım birinden şikayetçi olmak için illa darpa soyguna maruz kalmış olman gerekmiyor.

Biz haklarımızı aramak konusunda nedense çekingeniz.

Git Savcı'yla konuş seni anlıycak ve yardımcı olucaktır.

Sen muhattap bile olma Savcı arar ilgili karakolu emniyet gerekeni yapar.