• 17-07-2008, 04:18:27
    #10
    keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe şuan mümkün değil gecenin 3 ü nasıl açcam hele bi bismillah sabah olsun
    Olurmu Ya Site Açmak İçin Sabah Beklenirmi Hiç

    Buda Senin Prensibin Heralde Gece Site Açmak Caiz Değildir Birden Aklıma Şey Geldi Neydi O Medyatik Hocanın Adı Hatırlayamadım
  • 17-07-2008, 04:19:48
    #11
    Zekeriya beyaz
  • 17-07-2008, 04:23:53
    #12
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zekeriya beyaz

    Hah İşte Ondan Zekeriya Beyaz
  • 17-07-2008, 12:47:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi Bu Arkadaş Sabah Olmadan Yetiştirmeye Çalışır Siteyi
    Yok ya okadarda değil
  • 17-07-2008, 12:55:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Açma bence, ağrısız başını ağrıtmamış olursun hiç değilse