Bu aralar site açmak ?? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu aralar site açmak ??
13
●
1.015
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Bu aralar site açmak ??
1
2
17-07-2008, 04:18:27
#10
chedmade
keskin_root adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hehe
şuan mümkün değil gecenin 3 ü
nasıl açcam hele bi bismillah sabah olsun
Olurmu Ya Site Açmak İçin Sabah Beklenirmi Hiç
Buda Senin Prensibin Heralde Gece Site Açmak Caiz Değildir Birden Aklıma Şey Geldi Neydi O Medyatik Hocanın Adı Hatırlayamadım
17-07-2008, 04:19:48
#11
ercan
Zekeriya beyaz
17-07-2008, 04:23:53
#12
chedmade
TheWebmaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zekeriya beyaz
Hah İşte Ondan
Zekeriya Beyaz
17-07-2008, 12:47:38
#13
keskin_root
Üyeliği durduruldu
aristotlee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi Bu Arkadaş Sabah Olmadan Yetiştirmeye Çalışır Siteyi
Yok ya okadarda değil
17-07-2008, 12:55:07
#14
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Açma bence, ağrısız başını ağrıtmamış olursun hiç değilse
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler