keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehe şuan mümkün değil gecenin 3 ü nasıl açcam hele bi bismillah sabah olsun
Olurmu Ya Site Açmak İçin Sabah Beklenirmi Hiç

Buda Senin Prensibin Heralde Gece Site Açmak Caiz Değildir Birden Aklıma Şey Geldi Neydi O Medyatik Hocanın Adı Hatırlayamadım