hehe

şuan mümkün değil gecenin 3 ü

nasıl açcam hele bi bismillah sabah olsun
Olurmu Ya Site Açmak İçin Sabah Beklenirmi Hiç
Buda Senin Prensibin Heralde Gece Site Açmak Caiz Değildir Birden Aklıma Şey Geldi Neydi O Medyatik Hocanın Adı Hatırlayamadım