• 09-07-2008, 14:06:55
    #19
    Telefon ile oluyor. Arayıp tarifenizi hemen değiştirebiliyorsunuz.
  • 09-07-2008, 16:18:52
    #20
    Inch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ Pr0xyBurn3r
    Sen karıştırma şimdi Haziran ayı faturasını. Onu her hâlükârda ödeyeceksin. Temmuz ayında limitsize geçersen Temmuz ayının kotasını aşmaman gerek. Yalnız ilginç de bir hesaplamaları var kota günlere bölünüyor. Yani limitli 4 GB kullanıyorsan günlük limitin 133 MB gibi.
    Örnek vermek gerekirse; bu ayın 10'unde limitsize geçtin diyelim. O zaman bu ayın 10'una kadar olan limitli tarifende 1.33 GB kota limitini aşmamış olman gerekiyor(133MBx10gün). Bir başka örnek ise; ayın 10'unda limitsize geçtin ve bu tarihe kadar da limitli tarifenden 2 GB kullandın diyelim. O zaman ay sonu 49YTL+670 MB kota aşım bedeli ödersin.
    Sonuç olarak bu ay sadece 35 YTL'ye denk geldiğini söylediğin faturayı ödeyeceksin. Bahsettiğim bu olayın faturasını ise bir sonraki ayda ödeyeceksin.
    Adsl Destek Sitesinden :
    Tarife değişikliklerinde bulunduğunuz ay içerisinde limitsiz tarifeye geçene kadar kullanıdıgınız günler için kotalı tarife üzerinden ücretlendirlirsiniz. Tarife değişikliği yaptığınız günden itibaren de limitsiz tarife üzerinden ücretlendirlirsiniz.

    Örneğin: Ayın 15'inde 1024 - 4gb limitli tarifeden 1024 - 49 YTL sınırsız tarifeye geçiş yaparsanız Ayın 15' inden sonraki 15 gün için limitsiz tarifeden yani 49/2(30 günün yarısı) = 24,5 gibi bir ücret ödersiniz. İlk 15 gün içinse kotalı tarifeden yine 29 YTL nin yarısı olan 14,5(15 Günlük tutar) YTL gibi bir ücret gelir. Yani toplamda 14,5 + 24,5 = 39 YTL gibi bir ücretin gelmesi gerekir.
    Ayrıca ilk 15 gün içerisinde kullanmanız gereken kota miktarı hesaplanarak kota aşımı olursa bu da faturaya yansıtılır. 15 günlük kullanım 4gb'nın yarısı olan 2 GB'dir. Siz bu 15 gün içerisinde 2GB'yi geçmişseniz geçilen kota miktarı yine faturanıza yansıtılıcaktır.

    10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki 2 mbit ten 4 mbit e geçişte ne kadar alıyorlar.
    Geçişler Ücretsiz...
  • 09-07-2008, 16:42:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    çatır çatır ödeticek bana oldu
  • 09-07-2008, 16:51:10
    #22
    Aynı ay içerisinde 1 MBit sınırsızdan 4 mbite daha sonra hatlar kaldırmadığı için ve kopmalar olduğu için 2 mbite anında geçiş yaptım. Hiçbir sorun çıkmadı. Telefonla yaklaşık 2 dakkada halloluyor. Ve kota durumları günlük hesaplanıyor.
  • 09-07-2008, 17:05:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Pr0xyBurn3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Şimdi Konuyu İzah Edeyim Ben Sınırlı Kullanıcıyım Ve Sınır Tanımadığım İçin Sınırsız Pakede yükselteceğim ..
    Ama sorun Şurda:
    Ben Haziran Ayında 3,473 Gb Kota aşmışım Ki bu 35 Ytlye Denk Geliyor.
    bu 35 Ytl Temmuz Faturasına Aktarılacağı İçin Vede Temmuzdada 49 Ytl Sınırsız Fiyatı Geleceği İçin bu 35 Ytlnin 49 Ytlile Birlikte Geleceği Beni Tırstırıyor..
    Ne Olur biriniz Gelin Ve Eğer Limitsize Geçersen 35 Ytlyi Ödemeyeceksin Deyin
    Lütfen Geçmiş Arkadaşlar bu Konuda Beni bilgilendirsin
    Kota 4gb değil mi ?
  • 09-07-2008, 18:12:52
    #24
    123oo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kota 4gb değil mi ?
    Evet Ama alakayı AnlamadımNerden Çıktı Bu Soru
  • 09-07-2008, 22:09:49
    #25
    bende haziranın ortalarında aradım ttneti. telefon ile paket değiştirdim.
    konuştuğum kişi bana dedi modeminizi kapayıp açın sınırsıza geçmiş olacaksınız dedi.
    ben de kapadım açtım sonrası malum. non-stop w@rez download
    haziranda kota 3,5 gb iken tarife değiştirdim. onun için bi dahaki ay için sorun olmıcak. yani 49 ytl + fatura gelmicek
  • 10-07-2008, 02:03:53
    #26
    Pr0xyBurn3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru Diyorsun Ama Dostum Bizde Sınırı Web den Para Kazanarak Aşıyoruz ..
    Şahsen Ben 2 Yerde Çalışıyorum Ha Yaşım Küçük Dersen Anlarım Ama 13 Yaşın Altında olacağınıda Sanmam
    Yaş 20 yazıyor ya görmedin sanırım Çok da küçük sayılmaz tabir-i caizse eşşek kadarım
  • 11-07-2008, 00:49:04
    #27
    acayip