• 08-02-2009, 13:40:31
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben az önce sınırsıza geçiş yaptım, daha doğrusu geçti mi tam olarak bilmiyorum. Modemi kapatıp açın 24 saat içinde sınırsıza geçiş yapacaksınız dediler. Ancak ben de kota bilgilerini öğrenme sayfasına girip bakamıyorum tarfime çünkü k.adı ve şifremi unuttum. Bilgileri sıfırlamak için ne yapmam lazım ?

    Bir de, arkadaşların yorumlarını okudum ama kafam daha çok karıştı. Ben bugün 1024 - 4 gb kotalı tarifeden 1024 - sınırsız tarifeye geçiş yaptım. Bugün ayın 8i ve kotam yaklaşık 1 gbtır (tahminen) Ben şimdi ayın 15ine kadar 2 gblık kotayı geçersem bana 49 tl + kota aşım bedeli şeklinde mi fatura gelecek yoksa bugünden itibaren sınırsıza geçip ay sonunda gelecek olan faturaya sadece 49 tl mi ödemem gerekecek ?
  • 08-02-2009, 13:45:53
    #29
    soruyu yanlış yere soruyosun bence ttnet arasan en doğrıu bilgiyi alırsın

    ama bende bu işlemi yaptığım için bildiğimi anlatıyım ...
    paket yükselteceğin zaman hemen anında geçerli olmuyor içinde bulunduğun ay bitiminde geçerli oluyor..

    sadece telofon ederek hallediyosun. gerekli tüm bilgiyi veriyolar zaten
  • 08-02-2009, 13:50:12
    #30
    bu ay gelecek faturada önceki faturan+ayın diyelim 5 inde geçtin 5 günlük ücretle birlikte fatura edilecek bidaki ay normal 49 tl ödemeye devam ediceksin.
  • 08-02-2009, 14:08:16
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ben ttnet limitsiz paketimi ayrıca telefonumu önümüzdeki ay iptal ediyorum her yıl ödediğim 1200 lira cepte kalmış oluyor onunlada iyi bir laptop almayı düşünüyorum.bence sizde aynısını yapın.eskiden internetmi vardı?
  • 08-02-2009, 15:25:25
    #32
    Üyeliği durduruldu
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay gelecek faturada önceki faturan+ayın diyelim 5 inde geçtin 5 günlük ücretle birlikte fatura edilecek bidaki ay normal 49 tl ödemeye devam ediceksin.
    Teşekkürler..
  • 10-02-2009, 11:11:38
    #33
    Evet hep 49 ytl + Aştıgın kotayı ödresin Bende zamanında kotayı aşmıştım 50 liraya geçmiştim öteki ay 80 küsür ödemiştim.
  • 10-02-2009, 11:21:33
    #34
    ttnet bu kaçırırmı