Merhaba arkadaşlar,
Ben az önce sınırsıza geçiş yaptım, daha doğrusu geçti mi tam olarak bilmiyorum. Modemi kapatıp açın 24 saat içinde sınırsıza geçiş yapacaksınız dediler. Ancak ben de kota bilgilerini öğrenme sayfasına girip bakamıyorum tarfime çünkü k.adı ve şifremi unuttum. Bilgileri sıfırlamak için ne yapmam lazım ?
Bir de, arkadaşların yorumlarını okudum ama kafam daha çok karıştı. Ben bugün 1024 - 4 gb kotalı tarifeden 1024 - sınırsız tarifeye geçiş yaptım. Bugün ayın 8i ve kotam yaklaşık 1 gbtır (tahminen) Ben şimdi ayın 15ine kadar 2 gblık kotayı geçersem bana 49 tl + kota aşım bedeli şeklinde mi fatura gelecek yoksa bugünden itibaren sınırsıza geçip ay sonunda gelecek olan faturaya sadece 49 tl mi ödemem gerekecek ?
TTnet Tarife Değişimim
33
●3.744
- 08-02-2009, 13:40:31Üyeliği durduruldu
- 08-02-2009, 13:45:53soruyu yanlış yere soruyosun bence ttnet arasan en doğrıu bilgiyi alırsın
ama bende bu işlemi yaptığım için bildiğimi anlatıyım ...
paket yükselteceğin zaman hemen anında geçerli olmuyor içinde bulunduğun ay bitiminde geçerli oluyor..
sadece telofon ederek hallediyosun. gerekli tüm bilgiyi veriyolar zaten