• 09-07-2008, 10:33:47
    #10
    utkuts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde 15 YTL geçiş ücreti alıyorlar unutmamak lazım
    Yok hayır, geçiş ücreti almıyorlar.
  • 09-07-2008, 10:36:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    işi bileceksin apt.da atacan 5 kişiye parelel olacak sana fatura/5 yakalanırsan 5 binlira ceza var gelenlerin eline bişi verecende o zaman
  • 09-07-2008, 10:38:39
    #12
    Ben sınırsıza geçtiğim ay 1Mart'dı sanırım fatura geldiğinde 75YTL ödedim
  • 09-07-2008, 10:39:55
    #13
    piyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işi bileceksin apt.da atacan 5 kişiye parelel olacak sana fatura/5 yakalanırsan 5 binlira ceza var gelenlerin eline bişi verecende o zaman
    Yakalnma durumu olmaz.
    O şekilde yasak değil ki anlamazlar zaten. Binadan binaya çekildiğinde, komşular kablodan rahatsız olup şikayet ettiklerinde yakalarlar anca.
  • 09-07-2008, 10:59:59
    #14
    sınırsıza geçmek için kaç nolu teli arıyorduk?
  • 09-07-2008, 11:28:36
    #15
    @ Pr0xyBurn3r

    Sen karıştırma şimdi Haziran ayı faturasını. Onu her hâlükârda ödeyeceksin. Temmuz ayında limitsize geçersen Temmuz ayının kotasını aşmaman gerek. Yalnız ilginç de bir hesaplamaları var kota günlere bölünüyor. Yani limitli 4 GB kullanıyorsan günlük limitin 133 MB gibi.

    Örnek vermek gerekirse; bu ayın 10'unde limitsize geçtin diyelim. O zaman bu ayın 10'una kadar olan limitli tarifende 1.33 GB kota limitini aşmamış olman gerekiyor(133MBx10gün). Bir başka örnek ise; ayın 10'unda limitsize geçtin ve bu tarihe kadar da limitli tarifenden 2 GB kullandın diyelim. O zaman ay sonu 49YTL+670 MB kota aşım bedeli ödersin.

    Sonuç olarak bu ay sadece 35 YTL'ye denk geldiğini söylediğin faturayı ödeyeceksin. Bahsettiğim bu olayın faturasını ise bir sonraki ayda ödeyeceksin.
  • 09-07-2008, 11:59:44
    #16
    SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınırsıza geçmek için kaç nolu teli arıyorduk?
    postaneye dilekçe vermen lazım, telefonla olmuyor diye biliyorum ama emin değilim.

    müşteri hizmetleri: 444 0 375 ücretsiz hat ararsanız bilgilendirirler.
  • 09-07-2008, 12:20:39
    #17
    valla ben bizimkilerden habersiz bi dilekce yazdıom evde numarası var oraya faksladım.

    dilekceyide kendım ımzaladım. Tarifem 1 senedır Sınırsız
  • 09-07-2008, 12:23:12
    #18
    peki 2 mbit ten 4 mbit e geçişte ne kadar alıyorlar.