utkuts adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TTnet Tarife Değişimim
33
●3.744
- 09-07-2008, 10:39:55Yakalnma durumu olmaz.piyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O şekilde yasak değil ki anlamazlar zaten. Binadan binaya çekildiğinde, komşular kablodan rahatsız olup şikayet ettiklerinde yakalarlar anca. - 09-07-2008, 11:28:36@ Pr0xyBurn3r
Sen karıştırma şimdi Haziran ayı faturasını. Onu her hâlükârda ödeyeceksin. Temmuz ayında limitsize geçersen Temmuz ayının kotasını aşmaman gerek. Yalnız ilginç de bir hesaplamaları var kota günlere bölünüyor. Yani limitli 4 GB kullanıyorsan günlük limitin 133 MB gibi.
Örnek vermek gerekirse; bu ayın 10'unde limitsize geçtin diyelim. O zaman bu ayın 10'una kadar olan limitli tarifende 1.33 GB kota limitini aşmamış olman gerekiyor(133MBx10gün). Bir başka örnek ise; ayın 10'unda limitsize geçtin ve bu tarihe kadar da limitli tarifenden 2 GB kullandın diyelim. O zaman ay sonu 49YTL+670 MB kota aşım bedeli ödersin.
Sonuç olarak bu ay sadece 35 YTL'ye denk geldiğini söylediğin faturayı ödeyeceksin. Bahsettiğim bu olayın faturasını ise bir sonraki ayda ödeyeceksin. - 09-07-2008, 11:59:44postaneye dilekçe vermen lazım, telefonla olmuyor diye biliyorum ama emin değilim.SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müşteri hizmetleri: 444 0 375 ücretsiz hat ararsanız bilgilendirirler. - 09-07-2008, 12:20:39valla ben bizimkilerden habersiz bi dilekce yazdıom evde numarası var oraya faksladım.
dilekceyide kendım ımzaladım. Tarifem 1 senedır Sınırsız