Her zaman bir marka oluşturma hedefim olmuştur fakat işin doğrusu bunu bir türlü beceremedim. İster "proje çöptü" deyin, ister "ekibin çürüktü" deyin ister "beceriksizsin demek olum" deyin fark etmez.
Artık bir marka oluşturma hedefimden vazgeçmiş bulunuyorum.Bu nedenle yine internette boş durmamak adına, kişisel bir blog açıp çeşitli kategorilerde yazılar yazıp, içerikler üretsem mi diye düşünmedim değil.

Bunu hem işin içinde olduğunuzdan hem de artık uçan kuşun bile kişisel blogu var diye çekindiğimden karar veremediğim için sizlere danışıyorum.

Şimdiden çok teşekkürler..
