Yorumlarınızı Bekliyorum
17
●899
- 17-06-2008, 13:04:39blog a fazla katılan olmuyor ama en fazla hit de onlardan geliyor
- 17-06-2008, 17:03:27evet 1.1.5 ama 2.0 beta çıktı buyılın sonundada 2.0 betalıktan kalkacak gerçek sürüm olcak
- 17-06-2008, 17:30:51vbulletin çok güzel, bak r10'da vb kullanıyor,DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günlük yazı yazarım diyorsan blog kur
Diğerleri başını ağrıtır.