• 17-06-2008, 12:03:34
    #10
    bakayım bi teşekkürler
  • 17-06-2008, 12:36:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Forum kurcansan vB den şaşma, null mull kullan Diğerleri başını ağrıtır.

    Ama blog açmanı tavsiye ederim
  • 17-06-2008, 13:04:39
    #12
    blog a fazla katılan olmuyor ama en fazla hit de onlardan geliyor
  • 17-06-2008, 15:00:28
    #13
    smf'de canlılık göremedim ben.

    mybb güzeldir :]
  • 17-06-2008, 15:56:34
    #14
    smf yii güzel hoş en sevdiğimforum ama indexletmek zor
  • 17-06-2008, 16:08:27
    #15
    SMF'nin 2.0 sürümü yok bildğim kadarıyla. En son sürümü 1.5 değil miydi ?
  • 17-06-2008, 17:03:27
    #16
    evet 1.1.5 ama 2.0 beta çıktı buyılın sonundada 2.0 betalıktan kalkacak gerçek sürüm olcak
  • 17-06-2008, 17:30:51
    #17
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurcansan vB den şaşma, null mull kullan Diğerleri başını ağrıtır.

    Ama blog açmanı tavsiye ederim
    vbulletin çok güzel, bak r10'da vb kullanıyor,
    günlük yazı yazarım diyorsan blog kur
  • 17-06-2008, 18:03:11
    #18
    biz r10gibi olamayız ama evet vb en iyi forum