Konu
Yorumlarınızı Bekliyorum
17-06-2008, 17:30:51
#17
MusLumcu
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum kurcansan vB den şaşma, null mull kullan
Diğerleri başını ağrıtır.
Ama blog açmanı tavsiye ederim
vbulletin çok güzel, bak r10'da vb kullanıyor,
günlük yazı yazarım diyorsan blog kur