Evet attachment sayfaları. O resimler sadece attachment sayfalarında çıkıyor konu içerisinde 150*150 boyutlarında görünüyor attachment sayfalarında ise gerçek boyutunda.. O zaman her bir konunun resim adedi kadar indexi olur ve attachment sayfaları sadece görselden ibaret olduğu için google gözünde pek iyi görünmeyiz sanırım.
Evet, ben genelde "öne çıkan görsel" olayı olan temaları seçtiğimden dolayı, resim bakımından en az kayıpla kapatıyorum bu konuyı. ama 150*150 dediğiniz gibi küçük olacak ve görsel aranması düşük olacaktır. Ancak görsel aranmalarını ben hiç önemsemem çünkü bu aranmalar hep inişli çıkışlı olur. Birisi resmi kopyalayıp yayınlasa sizi geçmesi an meselesidir... Hatta bazen 1. sayfadan 3.-4. sayfalara düşersiniz. Görsel aranmaları pek önemsemeyin bana kalırsa eğer siteniz resimler ve fotoğrafçılık üzerine değilse. Kaldı ki bu tarz siteler bile artık metin içeriğe öncelik vermeye başladılar.
Evet attachment sayfaları kalite öldürücüsüdür, aynı zamanda duplicate de sebep olabiliyorlar.