alperweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alıntı
16
●683
çünkü o sayfaya noindex ekliyoruz. Peki şöyle olabilir attachment sayfasını noindex yaptık sıkıntı yok. Konu içerisindeki resim boyutunu büyük eklersek o resime tıklayınca attachment sayfasında aynı boyutta açılsa? Böyle yaptıgımız zaman hem attachment sayfaları indexlenmez, hem atachment sayfaları aktif olur hemde orjinal boyutuyla koyabilirsek konu içerisine resimler de indexlen miş olur @SnmzAjans;