Merhaba Arkadaşlar,
Sitem google'dan banlandı. Sebebi youtube dan araklama yaparak çalışan bir script satın almıştım, bundan dolayı. Buradan herkese öneriyorum, içerik araklayarak calisan scriptli siteniz varsa sanıyorum google pek sıcak bakmıyor.
Soracagim soru; yeniden değerlendirme isteği yapalı 2-3 ay oldu, hatta bu arada bir kaç defa daha yaptım, sizce bunun başka bir yolu var mı? Başka bir yere e-mail atsam ban'ın kaldırılması için yardımcı olur mu?
Şimdiden teşekkürler....
Google'dan banlandım ve...
11
●946
- 28-05-2008, 01:51:30Likedis, LeGeNDaRy'e dedim.
yapacak birşey var oda, domainini başka reg firmasına taşı, sitenin ipini mipini değiştir. siteni özgün içerikle besle 1 2 ay yayın yap. webmaster tools farklı hesap aç yeniden değerlendirme isteğinde bulunurken , yeni satın aldım v.s şeklinde gönderide bulun.