Neden ki? Bence .com.tr ler .com lardan daha erken olmalı cunku kurumsal uzantı bundan dolayı da yanlıslıgın hatadan kaynaklanabiliyor olabilme ihtimali daha yüksek.
1-2 sene beklettigin icin sagol, ayrıca tuzak imzanı da burada kimsenin yiyecegini zannetmiyorum. (250 kontor mevzuu)