• 03-07-2016, 23:12:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Değerli moderatörlerimin affına sığınarak ve özel mesaj yolu ile sormak çok uygunuma gelmediği için konu açtım. Davetiye gönderim hakkı için ne gerekiyor. Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler
  • 04-07-2016, 02:03:53
    #2
    radmin ;

    Alıntı
    Forumda geçirilen ortalam süre+ Günlük Ortalama Mesajları (off topic ve maxigeyik mesajlarını saymıyor sistem) + itrade skoru+ Forumda biraz eskimiş olması+ ban cezasının az olması yada olmaması+ davet ettiği kişinin banlanıp banlanmaması ( arıza kişileri davet edenlere bir daha davetiye vermiyor sistem)
  • 04-07-2016, 02:24:11
    #3
    Benimde merak ettiÄŸim bir konuydu.
    Bir de davetiyeler hangi süre aralıklarıyla ve kaç adet olarak veriliyor ?
  • 04-07-2016, 03:35:11
    #4
    aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde merak ettiÄŸim bir konuydu.
    Bir de davetiyeler hangi süre aralıklarıyla ve kaç adet olarak veriliyor ?
    Bu hiç belli olmuyor mesela ben yaklaşık 3 yıldır üyeyim 2 tane davetiye hakkı verdi. Millet 3-4 aylık üye 4-5 tane davetiye hakkı kazanan vardı yanılmıyorsam...
  • 08-07-2016, 12:07:48
    #5
    Hayırlı olsun bakalım, şansımızı deneyelim.
  • 08-07-2016, 12:24:53
    #6
    4. ayımda 3 tane gelmişti bana