Değerli moderatörlerimin affına sığınarak ve özel mesaj yolu ile sormak çok uygunuma gelmediği için konu açtım. Davetiye gönderim hakkı için ne gerekiyor. Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler