• 29-05-2016, 11:33:05
    #1
    Merhaba arkadalar uzun süre aradan sonra r10 tekrar geri döndüm.
    Telefon yazılımcısıyım bütün telefonları profösyönelce onarma işlemleri root, yazılım costom rom, cwm ,recovery, içindekiler silinmeden desen kilidi kırma , şebeke , wifi onarım, sürüm güncelleme ve burda yazamadığım bircok şeyleri yapabiliyorum bu tür sıkıntıları olan arkadaşlar pm göndererek yardımcı olurum

    herkeze hayırlı günler dilerim
  • 29-05-2016, 11:38:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam aramıza tekrar hoşgeldin herkese katkın olacağına inanıyorum telefon tamiratıda ediyorsunuz dimi?
  • 29-05-2016, 11:41:57
    #3
    evet hocam tamirat işide mümkün yapıyoruz
  • 30-05-2016, 17:34:53
    #4
    asral01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadalar uzun süre aradan sonra r10 tekrar geri döndüm.
    Telefon yazılımcısıyım bütün telefonları profösyönelce onarma işlemleri root, yazılım costom rom, cwm ,recovery, içindekiler silinmeden desen kilidi kırma , şebeke , wifi onarım, sürüm güncelleme ve burda yazamadığım bircok şeyleri yapabiliyorum bu tür sıkıntıları olan arkadaşlar pm göndererek yardımcı olurum

    herkeze hayırlı günler dilerim
    Hoşgeldin hocam.
  • 30-05-2016, 17:41:39
    #5
    hoşbulduk ustam