Merhaba arkadalar uzun süre aradan sonra r10 tekrar geri döndüm.
Telefon yazılımcısıyım bütün telefonları profösyönelce onarma işlemleri root, yazılım costom rom, cwm ,recovery, içindekiler silinmeden desen kilidi kırma , şebeke , wifi onarım, sürüm güncelleme ve burda yazamadığım bircok şeyleri yapabiliyorum bu tür sıkıntıları olan arkadaşlar pm göndererek yardımcı olurum
herkeze hayırlı günler dilerim