Arkadaşlar öncelikle merhaba;
İK uzmanı olarak çalışmamdan ötürü hem yeni şeyler öğrenme hem de bilgi paylaşma amaçlı yeni bir site açtım.
İş ve Hukuk
Ne yaparsam daha iyi olur ne yaparsam daha iyi olmaz?
Gözünüze çarpan eksiklikleri bana iletebilir misiniz?
Şimdiden teşekkürler.
Eksiklerimi söyler misiniz?
11
●668
- 29-04-2016, 12:12:22hocam daha yeni yeni başlıyorum tema düzenlemeyi yeni tamamladım.Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 2 post deneme amaçlıydı nasıl durduğuna bakmak için yazdım hocam yenileri en son yazdığım gibi olacak.bgencacat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-04-2016, 18:39:22Tema çok sıkıcı ve kullanışsız hocam. Yazılar düzensiz. Banner ile postlar arasında büyüklük bakımından bir uçurum var. Bu yüzden bannerdan öte geçemedim. Ayrıca ilk açılınca kırmızı renk gözleri çok yoruyor. İyi çalışmalar..MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2016, 12:46:39gelen yorumlar üzerine birtakım değişiklikler yaptım. Yeni yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Ayrıca ufak bir sorum var. Tema özellikleri kısmında ana sayfada ki yazıları resimiyle beraber gösterme seçeneği yok. Temadan kaynaklı birşey mi yoksa kendimizi yapabiliyor muyuz?