• 29-04-2016, 09:13:10
    #1
    Arkadaşlar öncelikle merhaba;

    İK uzmanı olarak çalışmamdan ötürü hem yeni şeyler öğrenme hem de bilgi paylaşma amaçlı yeni bir site açtım.

    İş ve Hukuk

    Ne yaparsam daha iyi olur ne yaparsam daha iyi olmaz?

    Gözünüze çarpan eksiklikleri bana iletebilir misiniz?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 29-04-2016, 12:05:01
    #2
    İçeriği biraz daha sağlamlaştırmalısınız diye düşünüyorum.
  • 29-04-2016, 12:07:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Rastgele tıkladığım bir post oldukça kısaydı. Daha dolgun ve akıcı içerikler haliyle daha uzun süre tutar ziyaretçiyi.
  • 29-04-2016, 12:12:22
    #4
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçeriği biraz daha sağlamlaştırmalısınız diye düşünüyorum.
    hocam daha yeni yeni başlıyorum tema düzenlemeyi yeni tamamladım.

    bgencacat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rastgele tıkladığım bir post oldukça kısaydı. Daha dolgun ve akıcı içerikler haliyle daha uzun süre tutar ziyaretçiyi.
    ilk 2 post deneme amaçlıydı nasıl durduğuna bakmak için yazdım hocam yenileri en son yazdığım gibi olacak.
  • 29-04-2016, 12:32:18
    #5
    Logoyu küçültmen gerekiyor
    Yazı ve resimler birbirine girmiş

    İçerik olarak bilmiyorum ama görsel olarak hiçbir albenisi yok sitenin
  • 29-04-2016, 12:34:42
    #6
    temayı değiştirin bence. birde sağlam içerik girin.
  • 29-04-2016, 12:42:43
    #7
    Tema gözlerimi yordu, renkleri değiştirebilirsiniz.
  • 29-04-2016, 18:39:22
    #8
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle merhaba;

    İK uzmanı olarak çalışmamdan ötürü hem yeni şeyler öğrenme hem de bilgi paylaşma amaçlı yeni bir site açtım.

    İş ve Hukuk

    Ne yaparsam daha iyi olur ne yaparsam daha iyi olmaz?

    Gözünüze çarpan eksiklikleri bana iletebilir misiniz?

    Şimdiden teşekkürler.
    Tema çok sıkıcı ve kullanışsız hocam. Yazılar düzensiz. Banner ile postlar arasında büyüklük bakımından bir uçurum var. Bu yüzden bannerdan öte geçemedim. Ayrıca ilk açılınca kırmızı renk gözleri çok yoruyor. İyi çalışmalar..
  • 02-05-2016, 12:46:39
    #9
    gelen yorumlar üzerine birtakım değişiklikler yaptım. Yeni yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

    Ayrıca ufak bir sorum var. Tema özellikleri kısmında ana sayfada ki yazıları resimiyle beraber gösterme seçeneği yok. Temadan kaynaklı birşey mi yoksa kendimizi yapabiliyor muyuz?