MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar öncelikle merhaba;

İK uzmanı olarak çalışmamdan ötürü hem yeni şeyler öğrenme hem de bilgi paylaşma amaçlı yeni bir site açtım.

İş ve Hukuk

Ne yaparsam daha iyi olur ne yaparsam daha iyi olmaz?

Gözünüze çarpan eksiklikleri bana iletebilir misiniz?

Şimdiden teşekkürler.
Tema çok sıkıcı ve kullanışsız hocam. Yazılar düzensiz. Banner ile postlar arasında büyüklük bakımından bir uçurum var. Bu yüzden bannerdan öte geçemedim. Ayrıca ilk açılınca kırmızı renk gözleri çok yoruyor. İyi çalışmalar..