• 06-02-2016, 23:39:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar çeşitli hit arttırma uygulamaları var bunlar siteler için faydalı mı yoksa zararlı mı olur ?
  • 07-02-2016, 08:28:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Genelde bu yöntemleri dandik seo işi yapanlar kullanır ama ben şahsi düşüncemi belirticem soruna karşılık.

    Kesinlikle tavsiye etmem bu tür uygulamaları.

    1) Hit yükselince arama motoru robotlarının algoritmaları siteni gözetim altına alır, hayırdır ne oluyoruz diye.? organik farklı yöntemlerle yapmanı öneririm.

    2) Web siten spam olarak algılanabilir tehlikesi var ve aynen sandbox cezasına maruz kalırsın buda sonun olur, normal seo calışmasıyla hit yükseltmeni öneririm.

    3) Google amca bu konuda çok titizdir dikkat et sandbox a düşersen, sitenin indekslenmesi durur ve aylarca uğraşırsın EMEKLERİNE yazık olur.

    SONUC.? R10.Net de SEO işini hakkıyla yapan arkadaşlar var organik olarak, onlarla çalış ve sana başka yöntem önermiyorum.

    NOT: Ben kendimce arkadaşımızın anlayacağı şekilde cevapladım, lütfen herkes düşüncelerini paylaşsın.
  • 07-02-2016, 14:34:03
    #3
    cevabın için teşekkürler hocam
  • 07-02-2016, 14:59:18
    #4
    Eskidi artık onlar ve bir yararı yok.
  • 07-02-2016, 15:01:44
    #5
    Hocam umre turlari kelimesindeki bir site icin bir calisma yapmistik,organik hitleri gonderdik,tam 7.siraya geldik cikiyoruz yavas yavas bizi o hit patlatti hocam,kesinliklr tavsiye etmiyorum.

    ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 07-02-2016, 15:05:25
    #6
    Bende tavsiye etmiyorum hocam.
  • 07-02-2016, 15:21:32
    #7
    hedef kelimede 7. sıradaydım 1. sıraya geldi site şuan hit olayını yaklaşık 2 hafta yaptım ama şuan sizin tavsiyelerinize yönelik durdurdum inşallah ilerleyen zamanlarda sorun yaşatmaz. Herkese ilgisinden dolayı teşekkürler.
  • 07-02-2016, 15:27:43
    #8
    bende inanmazdım ilginçtir ama birgün bir siteye rastladım backlink 0 ama zor bir kelimede ilk sırada. Tahminim hit ile buralara geldği, yanılıyorda olabilirim ama aklıma baska birsey gelmiyor