Genelde bu yöntemleri dandik seo işi yapanlar kullanır ama ben şahsi düşüncemi belirticem soruna karşılık.
Kesinlikle tavsiye etmem bu tür uygulamaları.
1) Hit yükselince arama motoru robotlarının algoritmaları siteni gözetim altına alır, hayırdır ne oluyoruz diye.? organik farklı yöntemlerle yapmanı öneririm.
2) Web siten spam olarak algılanabilir tehlikesi var ve aynen sandbox cezasına maruz kalırsın buda sonun olur, normal seo calışmasıyla hit yükseltmeni öneririm.
3) Google amca bu konuda çok titizdir dikkat et sandbox a düşersen, sitenin indekslenmesi durur ve aylarca uğraşırsın EMEKLERİNE yazık olur.
SONUC.? R10.Net de SEO işini hakkıyla yapan arkadaşlar var organik olarak, onlarla çalış ve sana başka yöntem önermiyorum.
NOT: Ben kendimce arkadaşımızın anlayacağı şekilde cevapladım, lütfen herkes düşüncelerini paylaşsın.