vbulletin forum için windowsmu linuxmu - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vbulletin forum için windowsmu linuxmu
30
●
1.978
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
vbulletin forum için windowsmu linuxmu
1
2
3
4
06-04-2008, 16:25:51
#19
EuK
Üyeliği durduruldu
oy birliği ile linux a karar verilmiştir .
06-04-2008, 18:50:08
#20
bekiryavuzer
teşekkürler azdaha windows alıyordum
06-04-2008, 21:07:08
#21
bilenbiri
Üyeliği durduruldu
Linux tavsiyelidir windowsa zaten vb kurmaya kalkarsan tam bir zülüm izinleri ayarlama felan genellikle plesk dir panel ondada bir kilit var
ne kilit hemde ...
vb dede herşeyde her yerde linux abi
07-04-2008, 12:42:35
#22
Likely
Üyeliği durduruldu
Oyunu kuralına göre oynayacaksın
Bence Linux server'a kurulması daha mantıklı + seo açısından da
07-04-2008, 15:45:22
#23
Misafir
linux zaten windowsu hostcu vermez forum sitesi için bence
07-04-2008, 16:03:34
#24
MaxiCoder
Üyeliği durduruldu
Kullanım bakımından ve ileriye dönük olarak Linux'tan şaşma..
07-04-2008, 16:12:33
#25
CooLLeader
Üyeliği durduruldu
ben linıxa kurdum sorunsuz süper
07-04-2008, 18:51:19
#26
m3rT_
Üyeliği durduruldu
Hiç Bir Koşulda Windows Server Kullanma Yani HTML Script Kuracaksan Bile
Herşeyi Sorun Windows Serverın Herşeyi
Linux Kullan Kafan Rahat Olsun (H) ...
10-04-2008, 23:09:28
#27
DerinSular
m3rT_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç Bir Koşulda Windows Server Kullanma Yani HTML Script Kuracaksan Bile
Herşeyi Sorun Windows Serverın Herşeyi
Linux Kullan Kafan Rahat Olsun (H) ...
Arkadaşa Katılıyorum En Güzeli Linüx
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler