• 06-04-2008, 16:25:51
    #19
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    oy birliği ile linux a karar verilmiştir .
  • 06-04-2008, 18:50:08
    #20
    teşekkürler azdaha windows alıyordum
  • 06-04-2008, 21:07:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Linux tavsiyelidir windowsa zaten vb kurmaya kalkarsan tam bir zülüm izinleri ayarlama felan genellikle plesk dir panel ondada bir kilit var ne kilit hemde ...
    vb dede herşeyde her yerde linux abi
  • 07-04-2008, 12:42:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Oyunu kuralına göre oynayacaksın Bence Linux server'a kurulması daha mantıklı + seo açısından da
  • 07-04-2008, 15:45:22
    #23
    linux zaten windowsu hostcu vermez forum sitesi için bence
  • 07-04-2008, 16:03:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Kullanım bakımından ve ileriye dönük olarak Linux'tan şaşma..
  • 07-04-2008, 16:12:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ben linıxa kurdum sorunsuz süper
  • 07-04-2008, 18:51:19
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hiç Bir Koşulda Windows Server Kullanma Yani HTML Script Kuracaksan Bile

    Herşeyi Sorun Windows Serverın Herşeyi

    Linux Kullan Kafan Rahat Olsun (H) ...
  • 10-04-2008, 23:09:28
    #27
    m3rT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç Bir Koşulda Windows Server Kullanma Yani HTML Script Kuracaksan Bile
    Herşeyi Sorun Windows Serverın Herşeyi
    Linux Kullan Kafan Rahat Olsun (H) ...
    Arkadaşa Katılıyorum En Güzeli Linüx