• 05-04-2008, 21:38:12
    #1
    vbulletin kurulumu için linux mu önerirsiniz yoksa windows server 2003 mü?
  • 05-04-2008, 21:47:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    linux tabi
  • 05-04-2008, 21:49:35
    #3
    linux - php
  • 05-04-2008, 21:50:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    php dediğin zaman linuxtan şaşma windows da çalıştırır fakat ilerlerde forum büyüdükçe sorun yaşabilirsin
  • 05-04-2008, 22:41:35
    #5
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php dediğin zaman linuxtan şaşma windows da çalıştırır fakat ilerlerde forum büyüdükçe sorun yaşabilirsin
    Türkiye' nin en büyük forumu frmtr windows hostta barınıyordu bir aralar, şimdi ne durumda bilmiyorum.

    Ben de Vbulletin için linux host öneririm.
  • 06-04-2008, 12:45:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Linux...
  • 06-04-2008, 12:46:40
    #7
    Linux (php)
  • 06-04-2008, 12:47:33
    #8
    L
    i
    n
    u
    x
  • 06-04-2008, 12:49:02
    #9
    windows hostta da barındırabilirsin fakat seo falan kuramazsın