m3rT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç Bir Koşulda Windows Server Kullanma Yani HTML Script Kuracaksan Bile
Herşeyi Sorun Windows Serverın Herşeyi
Linux Kullan Kafan Rahat Olsun (H) ...
Arkadaşa Katılıyorum En Güzeli Linüx