• 11-05-2015, 02:42:11
    #1
    Mevcut kullandığım Vmware ile sanallaştırdığım bir sunucum var ama hepsi windows işletim sistemli olduğu için kullanımı kurulumu kolay.
    4 5 tane az veri trafik harcayan sitem var bunlarada her ay ayrı ayrı para ödememek için bu sunucuda bir vps oluşturup buradan çıkış yapmalarını istiyorum.

    Windows üzerine kurulum yapabilir miyim? Linux u daha önce hiç kullanmadım biraz zor geliyor. Ve en çok korkutan tarafı ise hacklenmesi bu durum başıma gelir mi? Tavsiyeniz nedir?
  • 11-05-2015, 14:58:41
    #2
    Windows için maestropanel araştırmanızı önerebilirim.Direk Windows kurabilirsiniz.
  • 11-05-2015, 15:40:49
    #3
    Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

    skype: globalhosting.com.tr

    https://www.r10.net/dedicated-server-...-yonetimi.html
  • 11-05-2015, 16:47:29
    #4
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows için maestropanel araştırmanızı önerebilirim.Direk Windows kurabilirsiniz.
    ücretsiz versiyonuda işimi görecek bunu kuruyorum teşekkür ederim.
  • 11-05-2015, 21:27:07
    #5
    Tek seferde 21 gün deneme sürümü olan Pleskki kurmanızı tavsiye ederim. En azından sitelerinizi kurup bırakacağım panelle sonra işim olmaz diyorsanız Plesk öneririm.