Mevcut kullandığım Vmware ile sanallaştırdığım bir sunucum var ama hepsi windows işletim sistemli olduğu için kullanımı kurulumu kolay.
4 5 tane az veri trafik harcayan sitem var bunlarada her ay ayrı ayrı para ödememek için bu sunucuda bir vps oluşturup buradan çıkış yapmalarını istiyorum.

Windows üzerine kurulum yapabilir miyim? Linux u daha önce hiç kullanmadım biraz zor geliyor. Ve en çok korkutan tarafı ise hacklenmesi bu durum başıma gelir mi? Tavsiyeniz nedir?