• 10-08-2014, 18:29:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,

    Seneler öncede(2005-2007) vBulletin, SMF ve wordpress gibi hazır kurulum dosyası olan yazılımlarla domain alıp kendimce site kuruyordum, Kodlarla editliyordum vs. r10 da da hesabım vardı ama silinmiş herhalde yada bilgilerini ben yanlış hatırladım.

    Şuan yapmak istediğim şey; E-Ticaret. Kendi halinde bir e-ticaret sitesi açmak istiyorum. GoDaddy den bir Domain ve Host aldım. Daha önceleri isimTescil le çalışmıştım ve Cpaneldi php oldugundan. ProTicaret in ücretsiz asp tabanlı yazılımını indirdim ve siteye yükledim fakat kurulumunu yapamadım. Kurulumun anlatımı olduğu halde. Plesk panel bana biraz farklı geldi ve hatta godaddy de kendisine has bir arayüz kullanmış sanırım oda işleri karıştırdı. Hostun verdiği ip adresi ile ftp ye bağlandım ve dosyalarımı attım. Sonra kurulum anlatımını açıp tek tek adımları izledim. Fakat veritabanı ile alakalı bir sorunum var sanırım.

    Ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa şimdiden çok teşekkür ederim onlara.
  • 10-08-2014, 21:23:43
    #2
    NettenKapiya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,

    Seneler öncede(2005-2007) vBulletin, SMF ve wordpress gibi hazır kurulum dosyası olan yazılımlarla domain alıp kendimce site kuruyordum, Kodlarla editliyordum vs. r10 da da hesabım vardı ama silinmiş herhalde yada bilgilerini ben yanlış hatırladım.

    Şuan yapmak istediğim şey; E-Ticaret. Kendi halinde bir e-ticaret sitesi açmak istiyorum. GoDaddy den bir Domain ve Host aldım. Daha önceleri isimTescil le çalışmıştım ve Cpaneldi php oldugundan. ProTicaret in ücretsiz asp tabanlı yazılımını indirdim ve siteye yükledim fakat kurulumunu yapamadım. Kurulumun anlatımı olduğu halde. Plesk panel bana biraz farklı geldi ve hatta godaddy de kendisine has bir arayüz kullanmış sanırım oda işleri karıştırdı. Hostun verdiği ip adresi ile ftp ye bağlandım ve dosyalarımı attım. Sonra kurulum anlatımını açıp tek tek adımları izledim. Fakat veritabanı ile alakalı bir sorunum var sanırım.

    Ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa şimdiden çok teşekkür ederim onlara.
    http://www.proticaret.org/downloads/...20Kurulumu.pdf

    Burda anlatılanları adım adım yaptınız mı ? Sanırım plesk panelden veritabanı oluşturamadınız. Nerede Takıldıysanız belirtin yardımcı olalım .
  • 11-08-2014, 00:45:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Herşeyi güzel anlatmissiniz ama sonu olmamış veritabaninda bir sorun var galiba demissniz bunu acar misiniz ?
  • 11-08-2014, 11:12:19
    #4
    Hocam veri tabanında nasıl bir sorun var ?? İstersen bi ekran görüntüsü paylaş.
  • 12-08-2014, 20:08:13
    #5
    goDoddy den almıştım hostu ve çok yavaştı. Kısıtlamalar vardı ftp den yükledidiğim birçok dosyaya izinler istiyordu. okuma yazma vs gibi. Sonra sağolsun bir arkadaş kendi hostuna aldı beni ve gerçekten ftp ye dosya atarken bile cok kısa sürede halloldu. Ve proticaretten vazgeçip opencart ı tercih etmemi söyledi onu dinledim ve suan gercekten hersey yolunda. tek yapmam gereken opencart ı ögrenmek. Modül ekleme, editleme tema vs falan.
  • 14-08-2014, 10:57:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dm at iletişim bilgilerini yardımcı olayım hocam .
  • 14-08-2014, 11:07:25
    #7
    e-ticaret için gerekli izin ve belgeleri aldınız mı?