Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım,
Seneler öncede(2005-2007) vBulletin, SMF ve wordpress gibi hazır kurulum dosyası olan yazılımlarla domain alıp kendimce site kuruyordum, Kodlarla editliyordum vs. r10 da da hesabım vardı ama silinmiş herhalde yada bilgilerini ben yanlış hatırladım.
Şuan yapmak istediğim şey; E-Ticaret. Kendi halinde bir e-ticaret sitesi açmak istiyorum. GoDaddy den bir Domain ve Host aldım. Daha önceleri isimTescil le çalışmıştım ve Cpaneldi php oldugundan. ProTicaret in ücretsiz asp tabanlı yazılımını indirdim ve siteye yükledim fakat kurulumunu yapamadım. Kurulumun anlatımı olduğu halde. Plesk panel bana biraz farklı geldi ve hatta godaddy de kendisine has bir arayüz kullanmış sanırım oda işleri karıştırdı. Hostun verdiği ip adresi ile ftp ye bağlandım ve dosyalarımı attım. Sonra kurulum anlatımını açıp tek tek adımları izledim. Fakat veritabanı ile alakalı bir sorunum var sanırım.
Ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa şimdiden çok teşekkür ederim onlara.
http://www.proticaret.org/downloads/...20Kurulumu.pdf
Burda anlatılanları adım adım yaptınız mı ? Sanırım plesk panelden veritabanı oluşturamadınız. Nerede Takıldıysanız belirtin yardımcı olalım .