lamdasoft.com - arayüz hakkında görüşleriniz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
lamdasoft.com - arayüz hakkında görüşleriniz
2
●
279
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
lamdasoft.com - arayüz hakkında görüşleriniz
19-06-2014, 16:43:42
#1
Zartnet
www.lamdasoft.com
- arayüz hakkında görüşlerinizi alabilirmiyim arkadaşlar, eksikler nelerdir bana bunu geliştirmem için yardımcı olursanız cok sevınırım.
19-06-2014, 16:49:00
#2
U_uR
En önemli eksiklik menüde sadece resim var mennün ismi de yazsın neyin ne olduğu belli olmuyo sadece iletişim belli
19-06-2014, 16:54:37
#3
Zartnet
U_uR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En önemli eksiklik menüde sadece resim var mennün ismi de yazsın neyin ne olduğu belli olmuyo sadece iletişim belli
tamamdır hocam +not olarak ekledim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler