Konu
lamdasoft.com - arayüz hakkında görüşleriniz
19-06-2014, 16:49:00
#2
U_uR
En önemli eksiklik menüde sadece resim var mennün ismi de yazsın neyin ne olduğu belli olmuyo sadece iletişim belli